کانته با پول عربستانی‌ها، یک باشگاه بلژیکی را خرید

کانته با پول عربستانی‌ها، یک باشگاه بلژیکی را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته هافبک 32 ساله فصل آینده در الاتحاد عربستان در کنار کریم بنزما توپ خواهد زد اما بازیکن فرانسوی به طور کامل فوتبال اروپا را ترک نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق چلسی سهام یک باشگاه بلژیکی را خریده است، یک باشگاه کوچک به نام "رویال اکسلسیور ورتون" که در لیگ دسته سه بلژیک توپ می زند. این باشگاه متعلق به منطقه "ویرتون" است، شهری که به مرز فرانسه و لوکزمبورگ خیلی نزدیک است و هرگز در سطح اول فوتبال بلژیک بازی نکرده است. این باشگاه در فصل گذشته در لیگ دسته دو حضور داشت و در فصل جاری در لیگ دسته سه بازی خواهد کرد. 

باشگاه ویرتون در این باره بیانیه ای منتشر کرد:" خواسته انگولو کانته این است که ساختار کنونی بااشگاه حفظ شود تا همه چیز با انسجام ادامه پیدا کند و ترکیب منجسم شود و در نهایت باشگاه ویرتون بتواند به شکل دادن بازیکنان جوان کمک کند. هدف باشگاه این است که به یکی از قدرتهای فوتبال در منطقه گائومه و در حوالی لوکزامبورگ تبدیل شود."

هدف کین و شرکایش این است که باشگاه ویرتون را به باشگاهی قدرتمند در فوتبال بلژیک تبدیل کنند و به نظر می رسد که روی آکادمی این باشگاه حساب ویژه ای باز کرده اند.

4125