روایت دروازه‌بان یوونتوس از لحظه‌ای که حس می‌کرد در حال مرگ است

روایت دروازه‌بان یوونتوس از لحظه‌ای که حس می‌کرد در حال مرگ است

پایگاه خبری فوتبالی - وویچک شزنی دروازه بان یوونتوس در حین بازی در تیم ایتالیایی در فصل گذشته، خطر مرگ را برای خود حس کرده است.

به گزارش فوتبالی، دو ماه پیش در حین بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا میان یوونتوس و اسپورتینگ، این دروازه بان 33 ساله بعد از احساس درد از ناحیه سینه روی زمین افتاد. شزنی سعی کرد که به سوی کادر پزشکی روی نیمکت علامت بدهد و با اشک از ورزشگاه الیانس خارج شد و آلگری تصمیم گرفت که پرین را به جای او وارد زمین کند.

این دروازه بان پس از تجربه ای وحشتناک  تحت آزمایش قرار گرفت که مشکل قلبی در بدنش پیدا نشد. شزنی بعد از آن گفت که به خاطر درد از ناحیه سینه احساس نگرانی داشته است. وی در آن زمان گفته بود:" حالم خوب است. کمی نگران هستم اما اخیرا مورد آزمایش قرار گرفتم و همه چیز خوب است. چه اتفاقی افتاد؟ ترسیده بودم. هرگز چنین اتفاقی برایم رخ نداده بود. برای نفس کشیدن دچار مشکل شده بودم. دچار استرس و ترس شده بودم اما حالا خیلی بهتر هستم."

دروازه بان سابق آرسنال حالا در مصاحبه ای به جزئیات بیشتری از آن لحظات نگران کننده اشاره کرده است:" ترسناک بود. واقعا فکر می کردم که دارم می میرم. بعد از آن که به مدافع پاس دادم، حس کردم که قلبم در حال منفجر شدن  است. روی ضربه کرنر به میلیک گفتم که احساس درد دارم اما در ان زمان بازیکنان اسپورتینگ ضربه را زده بودند. درد از ناحیه سینه وحشتناک بود. هنوز که هنوزه دلیلش را نمی دانم. شاید به خاطر مشکل از ناحیه کمر بوده است. "

4125