چهار خرید تابستانی رئال مادرید تا اینجای کار (طرح)

چهار خرید تابستانی رئال مادرید تا اینجای کار (طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این تابستان برخی از بازیکنان خود را از دست داده است و بازیکنان جدیدی جذب کرده است هر چند که هنوز به نظر می رسد در این تابستان یک خرید کهکشانی نداشته است و در برخی از پست ها به خصوص پست مهاجم نوک نیاز به تقویت دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این تابستان اقدام به جذب چهار بازیکن تا اینجای کار کرده است. خوسلو مهاجم نوک اسپانیایی بازیکنی است که از اسپانیول به طور قرضی به رئال مادرید آمده است و یک بند خرید غیراجباری هم در قرارداد او وجود دارد و در سال آینده اگر رئال مادرید خواست او را نگه دارد می تواند با پرداخت 1.5 میلیون یورو خرید او را دائمی کند.

جود بلینگام را می توان مهم ترین خرید رئال مادرید تا اینجای کار دانست. این ستاره انگلیسی با رقمی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمده است و باید دید که در خط هافبک رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت.

پس از جدایی مارکو آسنسیو، رئال مادرید اقدام به جذب براهیم دیاز از میلان کرد. براهیم دیاز بازیکن رئال مادرید بوده است که به طور قرضی راهی میلان شده بود و اکنون رئال مادرید دوباره او را برگردانده است.

فران گارسیا هم دیگر بازیکنی است که رئال مادرید جذب کرده است. این محصول آکادمی رئال مادرید که در پست مدافع چپ بازی می کند، در فصلی که گذشت که رایووایکانو توپ می زد و اکنون رئال مادرید او را برگردانده است.

1471