عکس؛ چهره جدید وینیسیوس در کنار خابی، رونالدینیو و ریوالدو

عکس؛ چهره جدید وینیسیوس در کنار خابی، رونالدینیو و ریوالدو

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید شب گذشته در مسابقه ای خیریه در شهر اورلاندو حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم هایی متشکل از ستارگان سابق فوتبال، ستارگان کنونی (نظیر وینیسیوس و دیبالا) و اینفلوئنسرهای فضای مجازی در یک بازی خیریه در آمریکا شرکت کردند که تیم یاران رونالدینیو در این بازی با نتیجه چهار بر سه مقابل تیم یاران روبرتو کارلوس به پیروزی دست پیدا کردند. 

وینیسیوس جونیور به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا یکی از جذابیت های بازی بود. در حقیقت وینی چهره جدیدی را برای خود در تابستان انتخاب کرده است و با استفاده از موهای مصنوعی، با ظاهری متفاوت در این بازی حضور پیدا کرد.

وینیسیوس پیش از بازی با اسطوره های فوتبال برزیل نظیر رونالدو نازاریو، رونالدینیو (و پسرش) و ریوالدو عکس یادگاری گرفت. یکی از نکات جالب بازی مربوط به هم تیمی شدن وینیسیوس با خابی لیم، کمدین محبوب ایتالیایی بود. پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم نیز در تیم زردپوش در کنار وینیسیوس بازی کرد.

نکته جالب دیگر بازی مربوط به زمانی بود که وینیسیوس یک موقعیت را از دست داد و بعد از آن درست وسط بازی به سمت هواداران رفت تا به آنها عکس و امضا بدهد تا تصویر بامزه ای رقم بخورد. 

4125