توافق هافبک آرسنال با یوونتوس پس از رد پیشنهاد سعودی‌ها

توافق هافبک آرسنال با یوونتوس پس از رد پیشنهاد سعودی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی – توماس پارتی با رد پیشنهاد‌های رسیده از عربستان با انتقال به یوونتوس موافقت کرده است.

به گزارش فوتبالی، نمایندگان توماس پارتی هافبک غنایی توپچی ها بر سر شرایط شخصی با تیم ایتالیایی به توافق رسیده اند. یوونتوس دو سال پیش برای جذب توماس پارتی تلاش کرده بود اما به دلیل قیمت بالای او در انجام معامله موفق نبود. با وجود میل آرسنال به فروش پارتی در این تابستان این انتقال در حال حاضر محتمل تر به نظر می‌رسد در حالی که آن‌ها نمی‌خواهند او را به صورت رایگان در سال 2024 از دست بدهند. 

یوونتوس مبلغی بین 17-15 میلیون پوند را برای جذب این بازیکن که مورد علاقه ماسیمیلیانو آلگری نیز هست، کافی می‌داند. او در ترکیب 4-2-3-1 آرتتا نقش یکی از دو بازیکن کمربند میانی آرسنال را بازی کرده است و هم‌چنین در ترکیب 3-3-4 ایفای نقش کرده است. آلگری باور دارد که پارتی به پوگبا اجازه می‌دهد که پیشروی کند و با مهاجمان تیم ارتباط بگیرد.

به نقل از اسکای اسپورتس، پارتی قراردادی 3 ساله از بانوی پیر دریافت کرده است و پارتی نیز پس از دوره هایی که در اسپانیا و انگلیس گذرانده از انتقال به ایتالیا استقبال می‌کند. این هافبک غنایی خواهان ادامه حضور در رقابت های اروپایی است و همین نیز باعث شده است که پیشنهاد های رسیده از عربستان را رد کند. کاپیتان تیم ملی غنا در اکتبر 2020 از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست، او در طی 5 سال 188 بازی برای اتلتیکو در لالیگا انجام داده بود.

2102