بارسلونا در فکر خرید کاپیتان اسپانیول

بارسلونا در فکر خرید کاپیتان اسپانیول

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بارسلونا در خط هافبک در انتظار پاسخ گوندوغان است، گزینه ای دیگر در اسپانیول به آنها چشمک می زند.

به گزارش فوتبالی، اسپانیول پس از سقوط به لیگ دسته دو مجبور است که برخی ستارگانش را بفروشد که هزینه هایش را کم کند. خوسلو ماتو مهاجم ملی پوش این تیم به صورت قرضی راهی رئال مادرید شد و حالا رادیو کاتالونیا گزارش داده است که سرجی داردر کاپیتان اسپانیول مورد توجه تیم اول کاتالونیا قرار دارد.

در حقیقت بارسلونا اولین تماس ها را با نزدیکان این بازیکن مایورکایی داشته تا در مورد خرید او بپرسد. در واقع ژاوی برای خرید این بازیکن چراغ سبز نشان داده است و در نظر دارد که او را برای میانه زمین بخرد. 

البته هواداران اسپانیول تصور می کنند که خیلی بعید است که داردر به عنوان اسطوره تیمشان بخواهد راهی حریف دیرینه شود. این بازیکن یکی از 20 بازیکن برتر تاریخ اسپانیول از نظر تعداد بازی است و هر چند که احتمال خروجش از اسپانیول وجود دارد اما خیلی بعید است که بخواهد به حریف دیرینه ملحق شود. داردر در فصل 21-2020 با وجود پیشنهادهای لالیگایی تصمیم گرفت که فداکاری کند و در اسپانیول در لیگ دسته دو بازی کرد اما شاید این بار نظر دیگری داشته باشد.

داردر در تابستان گذشته قراردادش را برای چهار فصل با اسپانیول تمدید کرد اما بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت سقوط به لیگ دسته دو، می تواند راهی تیم های لالیگا شود.

4125