جزییات پیشنهاد نیوکاسل برای وینگر بارسلونا

جزییات پیشنهاد نیوکاسل برای وینگر بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد رومرو خبرنگار کاتالان گزارش داده است که نیوکاسل در پیشنهادی شفاهی حاضر شده برای خرید رافینیا از بارسلونا، 30 میلیون یورو به علاوه برونو گیمارائش را به تیم کاتالان بدهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به دنبال جایگزین برای بوسکتس می گردد که گیمارائش می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. بازیکن برزیلی سال گذشته و پس از جدایی کاسمیرو مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته بود و یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال دنیا در پست هافبک دفاعی به شمار می رود. 

گیمارائش 25 ساله در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 60 میلیون یورو قیمت دارد و در این فصل در 40 بازی خود پنج گل و پنج پاس گل داشت و به نظر می رسد که داشتن او بهترین خبر برای ژاوی خواهد بود. البته سرمربی بارسلونا علاقه ویژه ای به رافینیا دارد اما ممکن است که این بازیکن را فدا کند چرا که بارسا دچار مشکلات مالی است و درآمد مالی 30 میلیون یورویی از او با احتساب جذب گیمارائش می تواند مناسب باشد. کاتالان ها به دنبال عادی سازی شرایط مالی خود هستند که خرید برونو نیز می تواند برای آنها بسیار خوشایند باشد و در کنارش می توانند با پول خرید رافینیا به سراغ خرید بازیکن جایگزین برای او بروند.

4125