تماس عربستانی‌ها با هافبک سابق بارسلونا پس از پاسخ منفی مودریچ

تماس عربستانی‌ها با هافبک سابق بارسلونا پس از پاسخ منفی مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ به تازگی به همراه سویا توانسته فاتح لیگ اروپا شود و در ماه های اخیر بارها تاکید کرده است که قصد ترک سانچز پیزخوان را ندارد اما پیشنهاد نجومی عربستانی ها شاید نظرش را تغییر بدهد.

به گزارش فوتبالی، خیلی ها اعتقاد دارند که اگر مودریچ وجود نداشت، راکیتیچ بیشتر می توانست خودش را نشان بدهد اما در این سالها بدشانسی اورد که اسطوره ای نظیر لوکیتا بالاتر از او قرار داشت و به همین خاطر ایوان آن طور که باید و شاید، دیده نشد.

مودریچ اخیرا پیشنهاد دریافت 200 میلیون یورو در سه سال از جانب عربستانی ها را رد کرده است  و تصمیم گرفته که در رئال مادرید بماند. حالا عربستانی ها در نظر دارند که راکیتیچ را به جای مودریچ بخرند. پیشنهاد مالی انها برای هافبک سویا کمتر خواهد بود اما قطعا می تواند رقم اغواکننده ای برای هافبک کروات باشد. راکیتیچ تا 2024 با سویا قرارداد دارد اما می تواند برای قراردادی چرب و نرم راهی عربستان شود.

"امارات تودی" گزارش داده است که الاتفاق جدی ترین مشتری راکیتیچ است. این تیم ریشه دار در سال 1987 توانست بدون شکست، قهرمان لیگ عربستان شود. هدایت این تیم به عهده آنتونیو کاسورلا مربی اسپانیایی است و شاید همین مسئله به راکیتیچ کمک کند که پیشنهاد الاتفاق را بپذیرد چرا که ایوان سالهاست که در فوتبال اسپانیا حضور دارد.

4125