جانشین مناسب بوسکتس در بارسلونا از نگاه گاوی

جانشین مناسب بوسکتس در بارسلونا از نگاه گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی پدیده بارسلونا معتقد است که مارتین زوبیمندی هافبک رئال سوسیداد بهترین گزینه برای جانشینی سرخیو بوسکتس در بارسلوناست.

به گزارش فوتبالی، با جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا اکنون آبی و اناری ها نیاز به هافبک دفاعی را در ترکیب خود احساس می کنند و باید دید که در نهایت چه بازیکنی برای این پست جذب خواهد شد.به گزارش فوتبالی، بازیکنانی مثل مارتین زوبیمندی، ایلکای گوندوگان و امرابط برای پست هافبک دفاعی بارسلونا در نظر گرفته شده بودند اما همچنان هیچ خبری درباره این که قرار است یکی از آن ها به بارسلونا بیاید وجود ندارد و همین قضیه ژاوی هرناندز را نگران کرده است.

به نقل از سایت مارکا، گاوی به اسپورت گفت: "می دانم که زوبیمندی بازیکن رئال سوسیداد است. اگر می خواهد برای بارسا یا تیم دیگری بازی کند، در نهایت خودش تصمیم آخر را می گیرد. به نظرم زوبیمندی بازیکنی بسیار توانا و باکیفیتی است. او می تواند جانشین خوبی برای سرخیو بوسکتس شود. من او را خیلی دوست دارم، اما خواهش می کنم، ما باید به او و رئال سوسیداد احترام بگذاریم. به زودی خواهیم دید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در بارسا همیشه از ورود بازیکنان باکیفیت استقبال خواهیم کرد."

4416