عکس؛ وقتی ستاره جدید رئال مادرید در چمپیونشیپ انگلیس توپ می‌زد

عکس؛ وقتی ستاره جدید رئال مادرید در چمپیونشیپ انگلیس توپ می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام خرید جدید رئال مادرید که به زودی قرار است در باشگاه رئال مادرید معارفه شود، پیش از آن که در بروسیا دورتموند حضور داشته باشد، در تیم بیرمنگام در فوتبال انگلیس آن هم در دسته پایین تر رقابت ها بازی می کرده است.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگام مسیر پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و پشت سر گذاشت. در حقیقت این ستاره انگلیسی بین سال های 2010 تا 2020 در تیم بیرمنگام حضور داشته است. بلینگام از رده های پایه و آکادمی باشگاه بیرمنگام شروع کرده است و پس از آن به تیم بزرگسالان رسیده است. بلینگام در فصل 2019/20 در تیم اصلی بیرمنگام حضور داشت و پس از آن راهی بروسیا دورتموند شد.

در حقیقت اگر فقط سه سال به عقب برگردیم می بینیم که جود بلینگام در بیرمنگام توپ می زند. شاید در آن زمان کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیکن در سال های بعدی قرار است بازیکن رئال مادرید شود و با رقمی حدود 100 میلیون یورو به این باشگاه بپیوندد.

بلینگام در حال حاضر 19 ساله است و آینده روشنی پیش رو دارد و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. بلینگام از سال 2020 به تیم ملی انگلیس هم دعوت می شود و می تواند یک ستاره برای آینده تیم ملی انگلیس باشد.

1470