رسمی/ خروج اسپالتی از ناپولی بعد از قهرمانی در سری‌آ

رسمی/ خروج اسپالتی از ناپولی بعد از قهرمانی در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - اورلیو دی‌لورنتیس رییس باشگاه ناپولی تایید کرد که لوچانو اسپالتی درخواست یک سال مرخصی گرفته و فصل آینده سرمربی ناپولی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، ناپولی 2 هفته قبل در دیدار برابر اودینزه با تساوی یک بر یک متوقف شد، اما همین تک امتیاز کافی بود تا ناپل قهرمانی‌اش را در سری آ تثبیت کند و بعد از 33 سال دوباره اسکودتو را بالای سر ببرد. اما بعد از این قهرمانی، خبرهای جالبی از سوی باشگاه ناپولی شنیده شد و رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که رابطه میان اسپالتی و دی لورنتیس شکراب شده. در حالی که یک سال دیگر از قرارداد اسپالتی باقی مانده، اما او فصل آینده سرمربی ناپولی نخواهد بود.

به نقل از سایت گل، دی لورنتیس به RAI گفت: "اسپالتی به من گفت که این چرخه به پایان رسیده و از من خواست که اجازه خروجش را بدهم، چون یک سال مرخصی می خواهد. من هم به تصمیمش احترام خواهم گذاشت، علیرغم قراردادی که با هم داشتیم."

اسپالتی که در سال 2021 هدایت ناپولی را برعهده گرفت، واقعا دوران درخشانی را در این تیم سپری کرد و حالا از رافا بنیتز سرمربی سابق تیم‌های لیورپول و رئال مادرید، به عنوان جانشین احتمالی اسپالتی نام می برند. 

4416