گزینه‌های هدایت پی‌اس‌جی: از مورینیو تا انریکه، گایاردو و موتا

گزینه‌های هدایت پی‌اس‌جی: از مورینیو تا انریکه، گایاردو و موتا

پایگاه خبری فوتبالی - اکیپ گزارش داده است که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، کریستوف گالتیه فصل آینده سرمربی پی اس جی نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق لیل و نیس بعد از یک فصل مجبور است که پارک دو پرنس را ترک کند و پی اس جی در تلاش است تا جایگزینی را برای وی در فصل آینده پیدا کند.

در حالی که مسی و نیمار در مسیر جدایی هستند و امباپه پیشنهاد تمدید بعد از اتمام قراردادش در 2024 را رد کرده است،، در حال حاضر پی اس جی در تلاش است تا گزینه مناسبی را برای نیمکت خود پیدا کند.

لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی مسئولیت انتخاب مربی را به عهده دارد که البته تجربه ناموفق وی در انتخاب گالتیه باعث شده تا در این زمینه اختیار تام نداشته باشد و قطری ها نیز تاثیرگذار باشند.

زین الدین زیدان همچنان روی غیرممکن پی اس جی است و قطری ها گزینه های دیگری را زیر نظر دارند. ژوزه مورینیو پس از قهرمانی لیگ کنفرانس و رسیدن به فینال لیگ اروپا در رم، یکی از گزینه های اصلی آنها به شمار می رود. گزینه بعدی تیاگو موتا بازیکن اسبق پی اس جی است که عملکرد خوبی در بولونیا داشته است. مارسلو گایاردو که بعد از ترک ریورپلاته بدون تیم است هم گزینه ای دیگر است.  آبل فریرا سرمربی سابق اسپورتینگ براگا که در حال حاضر هدایت پالمیراس را به عهده دارد، گزینه ای دیگر است. لوئیز انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نیز بدون تیم است و می تواند هدایت پاریسی ها را به عهده بگیرد.

4125