حمله سیاستمدار برزیلی به رییس لالیگا: گمشو، ناقص‌الخلقه!

حمله سیاستمدار برزیلی به رییس لالیگا: گمشو، ناقص‌الخلقه!

پایگاه خبری فوتبالی - توهین های نژادپرستانه دنباله دار به وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید در استادیوم های مختلف لالیگا و ناتوانی مقامات لیگ اسپانیا در برخورد با نژادپرستان باعث خشم عمومی از خاویر تباس رییس لالیگا شده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته وینیسیوس با حمله به لالیگا، این تورنمنت را حامی نژادپرستان عنوان کرد چرا که هیچ برخوردی با آنها ندارد. کمی بعد خاویر تباس رییس لالیگا در توییتی نوشت که وینیسیوس درخواست دو جلسه با او را رد کرده است. وینیسیوس نیز خطاب به او نوشت که دلیلی ندارد که با هم جلسه بگذارند و گفتگو کنند چون با هم رفاقتی ندارند. بازیکن برزیلی در توییت خود نوشت که انتظار اقدام و تنبیه را از جانب رییس لالیگا دارد نه گفتگو.

خیلی ها تصور می کنند که رییس لالیگا با توییت هاش به جای آن که از وینیسیوس حمایت کند، نمک به زخم بازیکن برزیلی پاشیده است. ادواردو پائس،  شهردار ریودوژانیرو و عضو عضو سیاسی "سوسیال دموکراتیک" در توییتی پاسخ رییس لالیگا را به شکل توهین آمیزی داد و نوشت:" برو گمشو، حرام لقمه. خاویر تباس، تو می خواهی قربانی را مقصر جلوه بدهی، ناقص الخلقه؟"

از سویی لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز از مقامات فوتبال برزیل به خاطر رفتار تباس عذرخواهی کرد و در کنفرانس خبری خود گفت:" از رفتار رییس لالیگا عذر می خواهم. وظیفه مدیران فوتبالی این نیست که در توییتر به دیگران متلک بیاندازند بلکه وظیفه آنها این است که اقدام کنند و پاسخگو باشند."

4125