هافبک آرسنال، جانشین بلینگام در دورتموند؟

هافبک آرسنال، جانشین بلینگام در دورتموند؟

پایگاه خبری فوتبالی - گرانيت ژاکا از صحبت درباره تمدید قرارداد سر باز زده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره سوئیسی آرسنال پس از امتناع درباره مذاکره بر سر قراداد جدید، در تابستان برای آینده خود تصمیم خواهد گرفت. قراداد ژاکا با آرسنال تا سال 2024 اعتبار دارد و گزینه ای برای تمدید یک ساله آن نیز در قراداد گنجانده شده است. مذاکرات بر سر قراداد جدید پس از عملکرد عالی او در اوایل سال شروع شد اما با وجود میل توپچی ها برای اضافه کردن حداقل یک هافبک جدید به ترکیب در پنجره تابستانی منابع معتبر گزارش داده اند که ژاکا ترک شمال لندن را در نظر خواهد گرفت و از صحبت بر سر قراداد جدید سر باز زده است.

بعید است آرسنال مقابل خواست ژاکا بایستد و هم‌چنین تیم های مختلفی از بوندسلیگا خواهان این هافبک 30 ساله هستند. بورسیا مونشن گلادباخ که تیم سابق او به شمار می‌رود خواهان بازگشت او پس از جدایی اش در سال 2016 است. ژابی آلونسو سرمربی مونشن گلادباخ از تحسین کنندگان او می‌باشد.

دورتموند که به نظر می‌رسد جود بلینگام را از دست بدهد، در نتیجه انتقال بلینگام به رئال مادرید شرایط ژاکا را زیر نظر می‌گیرد. ژاکا که در سال 2020 پس از پرت کردن بازوبند کاپیتانی آرسنال با پیشنهاد هرتا برلین دوماه پس از آن اتفاق به بازگشت به بوندسلیگا نزدیک شد، با روی کار آمدن میکل آرتتا به ماندن در آرسنال و جنگیدن برای جایگاهش ترغیب شد.

2102