نظر رییس لالیگا در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

نظر رییس لالیگا در مورد احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی – بارسلونا از به خدمت گیری لیونل مسی اطمینان دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم بارسلونا اطمینان دارد که به زودی می‌تواند بازگشت لیونل مسی به نیوکمپ را اعلام کند. این ستاره آرژانتینی در میان جدال باشگاه سابقش و تیم الهلال عربستان قرار دارد در حالی که این تابستان پایانی بر حضور دو ساله او درتیم پاریس سنت ژرمن خواهد بود.

الهلال عربستان باور دارد که می‌تواند مسی را برای حضور در ترکیب این تیم متقاعد کند اما باور بر این است که این بازیکن ترجیح می‌دهد که به بارسونا بازگردد، جایی که ۲۱ سال اول دوران حرفه ای اش را پس از نقل مکان از آرژانتین در آن جا گذراند.

بارسلونا قادر به ارائه پیشنهادی همانند پیشنهاد تیم عربستانی نیست، پیشنهادی که با مبلغ ۴۰۰ میلیون یورو او را به پر درآمد ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد کرد، اما مسئولان بارسا هرکاری که در توانشان باشد انجام خواهند داد تا فضا را برای مبلغ پرداختی حقوق مسی باز کنند، لئو مسی در سال ۲۰۲۱ تنها به این دلیل بارسلونا را ترک کرد که لالیگا به دلیل مشکلات مالی اجازه عقد قرارداد جدید را به او و بارسلونا نمی‌داد.

خوآن لاپورتا اعلام کرده است که باشگاه قادر خواهد بود تا اعداد و ارقام را به تعادل برساند و منابع نیزآماده هستند تا به زودی بازگشت مسی اعلام شود.

خاویر تباس رئیس لالیگا در باره اوضاع بارسلونا این‌گونه گفت :" خروج بوسکتس که یکی از پر درآمد ترین بازیکنان بارسلونا بوده است اولین قدم در مسیر بازگشت مسی است. اما تا پایان این مسیر راه زیادی باقی مانده است، من کسی نیستم که باید اجازه این اتفاق را بدهم این را شرایط مالی آن ها تعیین خواهد کرد."

2102