واکنش ریوالدو به حضور رونالدو و مسی در عربستان

واکنش ریوالدو به حضور رونالدو و مسی در عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - ریوالدو درباره حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در عربستان سعودی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسی که یک سفیر توریستی برای عربستان محسوب می‌شود، بدون اطلاع سران پاریسن ژرمن تصمیم گرفت تا به عربستان سفر کند، اما این حرکت، خشم سران پاریسی را برانگیخت و به همین دلیل او 2 هفته از حضور در تمرینات پاریسن ژرمن محروم شد. 

ریوالدو، اسطوره برزیلی درباره انتقال رونالدو به النصر گفت: "درک می کنم که برخی اوقات بازیکنان با قراردادهای بزرگ وسوسه می‌شوند، اما همه چیز طبق میل آن‌ها جلو نمی‌رود. پس شاید ممکن است وارد دوره ناراحتی و ناامیدی شوید. اما او پول بسیار خوبی می گیرد و شاید برخی از وجهه‌های بد زندگی‌اش را پوشش دهد."

"این اتفاق برای همه بازیکنان رخ می دهد و مسی نیز به زودی شاهد چنین وضعیتی خواهد بود. برای فوتبال خیلی خوب خواهد شد اگر رونالدو به رئال مادرید برود و فوتبالش را در آن باشگاه تمام کند. البته هواداران باید درک کنند که کریستیانو دیگر جوان نیست."

"از اینکه می بینم چنین رفتاری از مسی سر می زند و به باشگاهش بی احترامی می کند، ناراحتم. این رفتار غیرعادی از او بود و همیشه روی مسی به عنوان یک آدم با دیسیپلین حساب بازی می کردیم. او می توانست طور دیگری رفتار کند تا کسی آسیب نبیند."

4416