واکنش سرمربی دورتموند به شایعات رفتن بلینگام به رئال مادرید

واکنش سرمربی دورتموند به شایعات رفتن بلینگام به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادین ترزیچ سرمربی بروسیا دورتموند می گوید که او و سران باشگاه نگران شایعات خروج جود بلینگام و پیوستن او به رئال مادرید نیستند. 

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های اسپانیایی ادعا کردند که بلینگام در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید با قراردادی شش ساله است. البته از آن روز، فعلاً چیزی تایید و رسمی نشده است و حالا ادین ترزیچ سرمربی زنبورها می گوید که آن‌ها به چنین شایعاتی عادت دارند و در گذشته درباره ارلینگ هالند و جیدون سانچو نیز چنین تجربه‌هایی داشته‌اند. 

به نقل از سایت گل، ترزیچ درباره اخبار بلینگام و رئال مادرید گفت: "الان اخبارش از اسپانیا می آمد، قبل از آن از انگلیس می‌آمد و حتی قبل تر از آن، از فرانسه چیزهایی به گوش می رسید. پارسال نوبت هالند بود و سال قبل آن، نوبت جیدون سانچو. به همین خاطر، تجارب زیادی در طول چند سال گذشته کسب کرده‌ایم. جود هر روز با اعتماد به نفس زیادی به تمرینات می آید و دوست دارد در پایان فصل قهرمان آلمان شود. تاکنون از خودش چیزی درباره توافق با باشگاه دیگری نشنیده‌ام. بیشتر نگران این هستیم که چگونه سطح تیم را بالاتر ببریم. بقیه موضوعات، جایی در رختکن یا دفتر سرمربی باشگاه ندارند. الان تمام حواس‌مان روی قهرمانی بوندس لیگاست."

4416