صحبت‌های سرمربی ناپولی پس از قهرمانی در سری‌آ

صحبت‌های سرمربی ناپولی پس از قهرمانی در سری‌آ

پایگاه خبری فوتبالی - لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی قهرمانی سری آ را به هواداران این تیم تقدیم کرد. 

به گزارش فوتبالی، ناپولی شب گذشته در دیدار برابر اودینزه با تساوی یک بر یک متوقف شد، اما همین تک امتیاز کافی بود تا ناپل قهرمانی‌اش را در سری آ تثبیت کند و بعد از 33 سال دوباره اسکودتو را بالای سر ببرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، اسپالتی به DAZN گفت: "برای این لحظه از همان ثانیه اول سخت کار کردیم و هیچ وقت از تلاش کردن دست نکشیدیم. حالا می توانیم لذت ببریم. از اینکه پارتنوپی‌ها را خوشحال می‌بینم باعث افتخار است. آن‌ها خیلی فداکاری کردند و از همان ابتدا به حمایت از ما پرداختند. رسیدن به این نقطه مشکل بود و احساس می کردیم که بار کل شهر روی دوش ماست. این مردم لایق بهترین‌ها هستند و این قهرمانی را تقدیم به آن‌ها می کنم."

"حالا یکم ریلکس شده‌ام و می توانم به راحتی بخوابم. این هواداران مربیان بزرگی را دیده‌اند که آمده‌اند و رفتند. آن‌ها بازی دیگو آرماندو مارادونا را دیدند. اولین هدف ما، کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود، اما خیلی خوشحالم که به قهرمانی رسیدیم. بعضی از مردم در تابستان گذشته علیه تیم ما تظاهرات کردند و البته من این را دوست نداشتم. مردم شکایت می کردند و من نیز کمی از خط قرمز خارج شدم، اما به آن‌ها قول دادم که بیشترین بهره را از بازیکنان بگیرم و یک تیم قدرتمند درست کنم."

4416