بارسلونا به مصاف اینیستا و تیمش می‌رود

بارسلونا به مصاف اینیستا و تیمش می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل ویسل کوبه به توافق رسیده است، تیمی که آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا نیز در آن توپ می زند.

به گزارش فوتبالی، اینیستا که هفته آینده جشن تولد 39 سالگی خود را برگزار می کند، باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. این بازی در روز 16 خرداد در ورزشگاه ملی توکیو برگزار می شود یعنی سه روز بعد از آن که تیم ژاوی آخرین بازی فصل خود در لالیگا را مقابل سلتا انجام می دهد. البته قطعا تا آن زمان قهرمانی بارسلونا در لالیگا قطعی شده و بارسا به عنوان قهرمان لالیگا به مصاف ویسل کوبه می رود. 

بارسلونا امسال برای دومین سال متوالی با هدف درآمدزایی در پایان فصل هم بازی دوستانه انجام می دهد. سال گذشته بارسلونا به استرالیا سفر کرد و در مقابل منتخبی از ستارگان این لیگ بازی کرد.

ویسل کوبه و بارسلونا تجربه بازی دوستانه دیگری را در 27 ژولای 2019 داشتند که در آن بازی بارسلونا با دبل کارلس پرز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید. 

اینیستا هنوز زمان بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام نکرده است اما بعید است که بعد از ویسل کوبه به فوتبال ادامه بدهد.  در هر صورت برای هواداران بارسا جذاب است که برای یک بار دیگر اسطوره محبوبشان را درون زمین ببینند.

4125