منچستریونایتد مهاجم فرانسوی را به آقای گل سری‌آ ترجیح می‌دهد

منچستریونایتد مهاجم فرانسوی را به آقای گل سری‌آ ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در جستجوی مهاجم، کولو موآنی مهاجم فرانکفورت را به اوسیمن مهاجم ناپولی ترجیح می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ ،مربی شیاطین سرخ برای تابستان به دنبال مهاجم جدید است و  موآنی مهاجم فرانکفورت توجهش را جلب کرده است. منچستر یونایتد به بایرن مونیخ در رقابت برای جذب کولو موآنی اضافه شده است، آن ها همچنین به ویکتور اوسیمن هم علاقه مندند اما در حال حاضر اولیت اصلی شان مهاجم فرانسوی فرانکفورت است.  کولو موآنی این فصل آمار 13 گل و 12 پاس گل را در بوندسلیگا ثبت کرده است در حالی که اوسیمن 21 بار توپ را به تور دروازه حریفان ایتالیایی چسبانده است.

تن هاگ اقرار کرده است که یونایتد با وجود مارسیال، رشفورد و وخورست، در تابستان امسال به مهاجم جدیدی نیاز دارد. همچنین هری کین انگلیسی با توجه به آینده نامشخص و قراردادش که در سال 2024 به اتمام می‌رسد، یکی از گزینه های محتمل به حساب می‌آید.

بایرن مونیخ پیشتر به عنوان باشگاه رویایی موآنی نامیده شده، هرچند که تضمینی برای خروج او در این تابستان وجود ندارد و مدیر ورزشی فرانکفورت هم با اعلام این‌که این مهاجم می‌تواند در این تیم بماند، در این باره گفته : ما هیچ قصدی برای از دست دادن موآنی آن هم پس از تنها یک فصل حضور در اینجا نداریم. یک فصل دیگر اینجا با ما، برای او خوب خواهد بود.
مارکوس رشفورد در این فصل با 29 گل زده در تمام رقابت ها بهترین گلزن یونایتدی ها بوده است که در بازی بعدی مقابل برایتون به دنبال ارتقا این آمار خواهد بود.
2102