ستاره منچسترسیتی به بازی با رئال مادرید می‌رسد

ستاره منچسترسیتی به بازی با رئال مادرید می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تایید کرد که ناتان آکه حتماً به بازی حساس با رئال مادرید خواهد رسید. 

به گزارش فوتبالی، در روز 19 اردیبهشت، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد.

آکه ستاره هلندی که در این فصل واقعاً در قلب خط دفاعی سیتیزن‌ها خوش درخشیده، بعد از مصدومیتی که در بازی برگشت منچسترسیتی با بایرن مونیخ برایش پیش آمد، نتوانست هم تیمی‌هایش را در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر شفیلدیونایتد و همچنین بازی حساس لیگ برتر مقابل آرسنال همراهی کند. حالا گواردیولا حامل خبر خوبی برای هواداران تیمش است.

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا به خبرنگاران گفت: "حال او خیلی بهتر است. این بازیکن با بدنش و واکنش‌هایش آشنا است. او هنوز با تیم تمرین نمی کند، اما فکر نکنم که دوری‌اش، طولانی شود. شاید فردا اجازه تمرین کردن داشته باشد، اما فکر نکنم. بازی با فولام برایش زود خواهد بود."

آکه 28 ساله در این فصل، 36 بار برای منچسترسیتی در همه رقابت‌ها به میدان رفته و پپ گواردیولا امیدوار است که هرچه زودتر، این ستاره هلندی را در اختیار داشته باشد، چون هنوز در سه تورنمنت لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی رقابت می کند.

4416