خوشحالی ستاره آرژانتینی ساوتهمپتون به سبک رونالدو(عکس)

خوشحالی ستاره آرژانتینی ساوتهمپتون به سبک رونالدو(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - کارلوس آلکاراز، ستاره جوان آرژانتینی ساوتهمپتون پس از گل زود هنگامی که مقابل آرسنال به ثمر رساند، به شکل خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو به خوشحالی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، در ثانیه 30 بازی آرسنال و ساوتهمپتون بود که روی اشتباه مرگبار آرون رمزدیل و لو دادن توپ، کارلوس آلکاراز صاحب توپ شد و با ضربه ای دیدنی دروازه آرسنال را باز کرد تا شاگردان آرتتا در همان ابتدای کار از ساوتهمپتون عقب بیفتند.

کارلوس آلکاراز که اهل کشور آرژانتین است، پس از این گل به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد. در واقع او از بازیکنانی است که رونالدو را الگوی خود قرار داده است و با توجه به این که آرژانتینی است، این نکته در نوع خود قابل توجه است چرا که آرژانتینی ها ستاره بزرگی مثل لیونل مسی را دارند که همواره رقیب کریستیانو رونالدو بوده است.

آلکاراز مقابل آرسنال عملکرد بسیار خوبی داشت. او که 20 سال سن دارد، نشان داد که یک بازیکن آینده دار است. او علاوه بر گلی که در همان ابتدای بازی به آرسنال زد، یک پاس گل هم به تئو والکات داد تا در این بازی به خوبی تاثیر گذار باشد و کار را برای قهرمانی آرسنال سخت کند.

تماشای گل آلکاراز به آرسنال

1470