منچستریونایتد خط هافبک بی‌نظیری دارد

منچستریونایتد خط هافبک بی‌نظیری دارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن بازیکن دانمارکی معتقد است که خط هافبک منچستریونایتد، یکی از بهترین خط هافبک‌هایی بوده که در آن بازی کرده.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن در جریان مسابقات یورو 2020 دچار سانحه قلبی شد و بسیاری فکر می کردند که او دیگر نتواند به فوتبال بازی کردن ادامه دهد، اما این ستاره دانمارکی بار دیگر خودش را ثابت کرد و حالا در کنار کاسمیرو و برونو فرناندز، خط هافبک بی نظیری در منچستریونایتد تشکیل داده است. 

به نقل از سایت گل، منچستریونایتد از ساعتی دیگر در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان، بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را در برابر سویا برگزار خواهد کرد. اریکسن پیش از شروع بازی به خبرنگاران گفت: "فکر می کنم این خط هافبک منچستریونایتد، یکی از بهترین‌ خط هافبک‌هایی بوده که درآن حضور داشته‌ام. امشب برونو فرناندز را در اختیار نداریم، اما یکی باید جلو بیاید و وظایفش را انجام دهد، دقیقاً مثل زمانی که من مصدوم بودم و یکی دیگر جایم را پر کرده بود." 

"یک سال از حادثه سانحه قلبی در یورو 2020 که در سال 2021 برگزار شد می گذرد و سال پیش، آرزو می کردم که در جایگاه امروزم باشم. خیلی خوش شانس بودم که گیر سرمربی همچون اریک تن هاگ افتادم، او واقعا به من کمک شایانی کرد تا هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردم."

4416