مسی یکی از جوایزش را به هم‌تیمی سابقش هدیه داد

مسی یکی از جوایزش را به هم‌تیمی سابقش هدیه داد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی آن قدر جایزه و افتخار در دوران فوتبالش کسب کرده است که تصمیم گرفته که اتاق هایش را خلوت کند و برخی از این جوایز را به دیگران هدیه می کند!

به گزارش فوتبالی، مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است که جوایز پرشماری را در دوران فوتبالش کسب کرده است. لئو در طول 17 سال فعالیتش ده لالیگا، هفت کوپا و چهار چمپیونزلیگ کسب کرده است و در تلاش است تا با پی اس جی برای دومین بار فاتح لیگ فرانسه شود. او در سالهای اخیر با کسب کوپا آمریکا و جام جهانی در تیم ملی آرژانتین هم کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرده است. ستاره 35 ساله جوایز فردی پرشماری را هم کسب کرده، از هفت توپ طلا تا شش کفش طلا. از سویی لئو 15 بار هم عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آرژانتین را کسب کرده است.

مسی آن قدر جایزه دارد که گاهی تصمیم می گیرد که جوایزش را به دیگران هدیه بدهد. لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی پی اس جی که در حال حاضر به یوونتوس رفته، در فصل گذشته هم تیمی لئو بوده است.

پاردس اعلام کرده است که جایزه بهترین بازیکن لالیگا که در فصل 21-2020 به مسی رسید در حال حاضر در کمد اوست! در حقیقت پاردس در این باره گفت:" وقتی مسی به پاریس آمد، از او خواستم تا این جایزه را به من بدهد و او هم پذیرفت."

شاید خیلی از بازیکنان چنین جایزه ای را با افتخار در کمد خود نگه دارند اما لئو آن قدر جایزه دارد که کم شدن یکی از تندیس هایش برایش اهمیت چندانی ندارد!

4125