موفقیت روبن در دوی ماراتن روتردام با شکستن رکورد خودش

موفقیت روبن در دوی ماراتن روتردام با شکستن رکورد خودش

پایگاه خبری فوتبالی - ارین روبن ستاره سابق چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ توانست ماراتن روتردام را در مدت سه ساعت طی کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق فوتبال هلند که سال گذشته در اولین مسابقات ماراتن خود حضور پیدا کرده بود، روز دوشنبه ماراتن روتردام را در مدت دو ساعت و 58 دقیقه و 33 ثانیه طی کرد و بدین ترتیب توانست مصافت 42.195 کیلومتر را در عرض کمتر از  سه ساعت طی کند.

ستاره 39 ساله اهل خرونینخن که در دوران فوتبالش لقب "مرد شیشه ای" را به خاطر مصدومیت هایش کسب کرده بود، از سال 2021 به سراغ دوی ماراتن رفته است. او پس از بازنشستگی از فوتبال مدتی برای تیم شهرش بازی کرد و دوباره بازنشسته شد. آرین سال گذشته برای اولین بار در مسابقات ماراتن در روتردام حضور پیدا کرده بود که سال گذشته مسافت را در مدت 3 ساعت و 13 دقیقه و 40 ثانیه طی کرده بود اما امروز رکورد خود را پانزده دقیقه ترقی بخشید.

روبن در کنار برم سام دونده سابق از خط پایان عبور کرد که در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد:"حقیقتا ویران شدم اما بالاخره موفق شدم." در حقیقت سام سعی کرد که به روبن به خاطر موفقیتش روحیه بدهد.  

روبن یکی از سریع ترین بازیکنان فوتبال دنیا در دوران بازی خود بود اما به نظر می رسد که برای او دوی ماراتن چندان کار راحتی نیست.

4125