تصادف شدید خودروی مهاجم لاتزیو با قطار شهری

تصادف شدید خودروی مهاجم لاتزیو با قطار شهری

پایگاه خبری فوتبالی - چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو صبح ترسناکی را در شهر رم سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم لاتزیو روز یکشنبه با یک سانحه رانندگی وحشتناک مواجه شد چرا که خودروی او پس از تصادف شدید با یک قطار شهری ویران شد. این بازیکن در ویدیویی که بعد از حادثه منتشر شده، گفته است که قطار شهری، چراغ قرمز را رد کرده است اما حال او خوب است هر چند که از ناحیه دست احساس درد دارد. 

این اتفاق در منطقه پل ماتئوتی بین دو محله فلامینیو و ریونه پراتی رخ داده است که خودروهای دیگری هم در این تصادف حضور داشته اند و هفت نفر بستری شده اند. ایموبیه و فرزندانش، چند مسافر قطار شهری و راننده قطار شهری نیز در بستری هستند که حال نفر آخر وخیم تر از بقیه است.

در حال حاضر تحقیقات در مورد عوامل این حادثه در جریان است. سرعت غیرمجاز می تواند یکی از دلایل آن باشد چرا که قطار شهری از ریل خارج شده و حتی به سوی پیاده رو رفته است. به نظر می رسد که در  منطقه مورد نظر ، خودروها و قطار شهری دید کافی را نسبت به هم ندارند و همین مسئله باعث تصادف می شود. از مسافران کسی شهادت نداده است که آیا راننده قطار شهری، چراغ قرمز را رد کرده است یا نه.

لاتزیو اعلام کرده است که ایموبیله دچار شکستگی از ناحیه دنده شده و ستون فقراتش هم آسیب دیده است اما با این وجود حال عمومی او مساعد است و زیر نظر پزشکان در حال معاینه شدن است.

4125