سه امتیاز شیرین برای شاگردان توخل با گل دیدنی دلیخت

سه امتیاز شیرین برای شاگردان توخل با گل دیدنی دلیخت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و فرایبورگ در ورزشگاه خانگی فرایبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل که به تازگی هدایت بایرن مونیخ را به دست گرفته است، به دنبال این است که به همراه باواریایی ها قهرمان بوندسلیگا شود. بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت اما شاگردان توخل در بوندسلیگا صدر جدول را از بروسیا دورتموند پس گرفتند و اکنون با پیروزی مقابل فرایبورگ موفق شدند به صدرنشینی خود ادامه دهند.

در این بازی تک گل بایرن مونیخ را ماتیاس دلیخت در دقیقه 51 روی پاس موسیالا با یک شوت از بیرون محوطه جریمه دیدنی به ثمر رساند و به این ترتیب بایرن مونیخ موفق شد هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

بایرنی ها به زودی باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر سیتی بروند و به نظر می رسد که چالش اصلی توماس توخل در بایرن مونیخ به همین بازی مربوط شود و باید دید که توخل مقابل تیم گواردیولا چه عملکردی خواهد داشت.

تماشای خلاصه بازی فرایبورگ 0-1 بایرن مونیخ

1471