عکس؛ خوشحالی هافبک منچستریونایتد پس از اولین گلش در لیگ انگلیس

عکس؛ خوشحالی هافبک منچستریونایتد پس از اولین گلش در لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - اسکات مک تامینی ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد به روند خوب گلزنی خود ادامه داد و اولین گل شیاطین سرخ را در بازی این تیم و اورتون در اولدترافورد به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد روز شنبه به پیروزی مقابل اورتون نیاز مبرمی داشت. در حقیقت آنها می دانند که برای قرار گرفتن در میان چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حق اشتباه ندارند و باید حداکثر امتیازات ممکن را کسب کنند که بازی مقابل اورتون نیز برای آنها بسیار کلیدی بود. 

اسکات مک تامینی در این فصل در لیگ انگلیس گل نزده بود اما در وقفه بازیهای ملی توانست چهار گل بزند و بدین ترتیب به نظر می رسد که حضور در تیم ملی کشورش به او جان دوباره ای داد تا دوباره گلزنی کند. بدین ترتیب روی حرکت جیدون سانچو این بازیکن توانست قفل دروازه اورتون را باز کند.

یونایتد در صورت پیروزی مقابل اورتون جایگاه خود را در رتبه سوم لیگ انگلیس تثبیت خواهد کرد و بعد از آن باید روی بازی حساس مقابل سویا در یک چهارم نهایی لیگ اروپا تمرکز کند. در حقیقت شیاطین سرخ که از پس حذف بارسلونا و بتیس بر آمده اند حالا باید به مصاف یک تیم اسپانیایی دیگر بروند. سویا عنوان پادشاه لیگ اروپا را در سالهای اخیر از ان خود کرده است.

4125