دورتموند هم مثل بایرن مونیخ حذف شد

دورتموند هم مثل بایرن مونیخ حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی -  دورتموند در دیدار برابر لایپزیش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا مارکو رز از تیم سابقش انتقام بگیرد

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان (دی اف بی پوکال)، از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم‌های لایپزیش و بروسیا دورتموند در استادیوم ردبول آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که لاپیزیش با برد سه بر یک مقابل هوفنهایم و بروسیا دورتموند با پیروزی دو بر یک برابر بوخوم به این مرحله رسیده بودند. نکته جالب این بازی، تقابل مارکو رز سرمربی لایپزیش با تیم سابقش، دورتموند است.

در نیمه اول لایپزیش کاملاً تیم برتر میدان بود و در دقیقه 22، تیمو ورنر مهاجم سابق چلسی با پاس گل محمد سیماکان دروازه کوبل را گشود. بعد از این گل، لایپزیش باز هم فرصت باز کردن دروازه زنبورها را داشت، اما نیمه اول با همان تک گل ورنر، 1-0 به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم، دورتموند بیشتر مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما در خلق موقعیت کاملاً بی برنامه و آشفته بود و اصلاً نتوانست حتی یک فرصت مناسب درست کند. در دقیقه 90+8 اوربان گل دوم را برای لایپزیش به ثمر رساند تا بدین صورت، دورتموند همچون بایرن مونیخ خداحافظی زودهنگامی با رقابت‌های دی اف بی پوکال داشته باشد. 

فرانکفورت، فرایبورگ، لایپزیش و اشتوتگارت، چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی هستند. 

4416