گزارش ویژه/ بررسی ماجرای محرومیت سنگین میلاد کر

گزارش ویژه/ بررسی ماجرای محرومیت سنگین میلاد کر

پایگاه خبری فوتبالی- چرا پدیده ملی‌پوش و چپ‌پای تراکتور از سوی کمیته اخلاق محروم شد؟

به گزارش فوتبالی، میلاد کر مدافع ثابت تیم ملی جوانان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفت و عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی به مانند تیم باشگاهی در پست خود داشت، پس از اتفاقاتی که در ازبکستان و در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا رخ داد از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال محروم شد.

این مدافع جوان و آینده‌دار که توانسته علاوه بر تیم‌های جوانان و امید در تراکتور هم جایگاه ثابتی به دست بیاورد و در روزهایی که هادی محمدی یا محمد حسینی نبودند، خودش را به پاکو خمس نشان بدهد و جایگاه ثابتی در ترکیب پیدا کند در خلال مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان اتفاقاتی را تجربه کرد که بازگو کردن بخشی از آن، او را در کانون توجهات و البته حواشی فوتبال ایران قرار داد تا پیامد سنگینی برای این فوتبالیست 19 ساله و جوان داشته باشد.

بخش مهم صحبت‌های عجیب و باورنکردنی میلاد کر در گفت و گو با خبرورزشی بدین شرح است: « مرفاوی نسل طلایی ما را خراب کرد. ما ربات نیستیم که 4 بازی را در 11 روز انجام بدهیم و ریکاوری نکنیم. ما هیچ مکملی نداشتیم بخوریم و هیچ مکملی نبود که ریکاوری کنیم. ما را استخر نمی‌بردند چرا کا می گفتند دختر در استخر بوده است. خب تیمداری نکنید. بدنهای ما نابود شد و هیچ آب یخی ندیدیم!» باعث شد تا همان موقع حتی مسئولان باشگاه تراکتور هم بابت این مصاحبه از او گله‌مند شوند و در افکار عمومی هم واکنش مثبتی به حرف‌های او وجود نداشته باشد.

با این حال این مدافع گنبدی که همشهری سردار آزمون است، از سوی کمیته اخلاق یکسال از حضور در کلیه رقابت‌ها فوتبالی محروم و جریمه مالی هم برای او در نظر گرفته شده است.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این مدافع جوان در رای صادره اعلام کرده، در صورت داشتن درخواست تجدید نظر خواهی با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین نامه اخلاق، باید ظرف مدت یک هفته لایحه اعتراضیه منظم به رسید پرداخت هزینه دادرسی در وجه فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق ارسال کند.

باشگاه تراکتور پس از ابلاغ این رای به میلاد کر و این باشگاه در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد حتما نسبت به این رای سنگین اعتراض و لایحه دفاعی خود را به کمیته اخلاق ارائه می‌کند.

7655