جزییات درگیری لفظی مالدینی با سرمربی ناپولی

جزییات درگیری لفظی مالدینی با سرمربی ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - هیچ کسی دوست ندارد که در خانه شکست بخورد به خصوص وقتی که توسط حریف گلباران بشود. لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی پس از در هم کوبیده شدن تیمش توسط میلان به شدت ناراحت بود و با خشم از زمین خارج شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی در خانه صدرنشین لیگ ایتالیا برگزار می شد که میلان در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده بود. بدین ترتیب قهرمان فصل گذشته حسابی صدرنشین کنونی لیگ ایتالیا را تحت فشار گذاشته بود. سال گذشته نیز میلان با تک گل ژیرو در زمین ناپولی پیروز شده بود. دیروز لیائو و براهیم دیاز گلزنان روسونری ها در نیمه اول بودند. خوشحالی گل مهاجم پرتغالی باعث دلخوری و آزردگی اسپالتی شد و به همین خاطر سرمربی ناپولی بین دو نیمه در تونل رختکن، بازیکن پرتغالی را مورد سرزنش قرار داد. لیائو توجهی به صحبت های سرمربی ناپولی نداشت اما پائولو مالدینی مدیر ورزشی و اسطوره میلان خطاب به او گفت:"آقا، می دانم استرس داری اما قهرمان لیگ شده ای. دیگر چه مرضی داری؟"

صحبت های مالدینی باعث شد تا اسپالتی آرام بگیرد. در نیمه دوم نه تنها ناپولی نتوانست کامبک بزند بلکه دو گل دیگر هم دریافت کرد، اولی توسط لیائو بود (که این بار خبری از خوشحالی جنجالی نبود) و دومی توسط سائلماکرز. بدین ترتیب پیش از تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، روسونری ها توانستند که مشت محکمی به میز بکوبند و حریف را ازار بدهند.

4125