هفت بازیکن در لیست مازاد آرتتا در آرسنال

هفت بازیکن در لیست مازاد آرتتا در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در تلاش است تا پس از 19 سال فاتح لیگ انگلیس شود که آنها در عین حال روی فصل آینده تمرکز دارند چرا که پس از شش سال به لیگ قهرمانان اروپا باز خواهند گشت و می خواهند با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کنند.

به گزارش فوتبالی، ارسنالی ها می دانند که پیش از تقویت تیمشان باید در ابتدا با خروج بازیکنان مازاد، لیستشان را تقویت کنند و به همین خاطر سان گزارش داده است که آرتتا لیست هفت نفره را برای خروج بازیکنان آماده کرده است. نیکولاس په په سرشناس ترین چهره این لیست است که همچنان رکورد گران ترین خرید تاریخ آرسنال را دارد. توپچی ها برای خریدن په په از لیل در سال 2019 مبلغ 80 میلیون یورو پرداختند که این بزرگ ترین ناکامی آنها در زمینه نقل و انتقالات نیز بوده است. په په در حال حاضر قرضی در نیس حضور دارد اما در تابستان برمی گردد و هنوز یک سال از پایان قراردادش خواهند ماند آن هم در حالی که دستمزد بسیار بالایی دریافت می کند.

بقیه لیست را بازیکنانی نظیر سامبی لوکونگا، نونو تاوارز، پابلو ماری، آینسلی مایلتند نیلز، سدریک سوارز و الکس رونارسون تشکیل می دهند. آرسنال می داند که بعید است که برای بازیکنان مازادش پیشنهادهای مالی خوبی دریافت کند اما در تلاش هستند که با خروج آنها جا را برای چهره های جدید باز کنند. 

4125