پدیده لیورپول با ادامه فصل وداع کرد

پدیده لیورپول با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مشکلات لیورپول ادامه دارد. این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که استفان بایچتیچ هافبک اسپانیایی این تیم دچار مصدومیت شده است و ادامه فصل را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، بایچتیچ در صفحه اینستاگرامش نوشت که به علت مصدومیتش مجبور است که در ادامه فصل از میادین دور باشد. مصدومیت وی خبر بسیار بدی برای کلوپ و سرخپوشان است. بایچتیچ یکی از ستارگان فصل لیورپول بود که توانسته بود خودش را در ترکیب جای بدهد. این بازیکن 18 ساله به یکی از پدیده های فصل لیگ انگلیس تبدیل شده بود و جایگاهش را در ترکیب اصلی سرخ ها تثبیت کرده بود. در حقیقت مصدومیت تیاگو الکانتارا باعث شده بود تا لیورپول دچار کمبود هافبک شود اما بایچتیچ با درخشش بی نظیرش خود را در ترکیب جا داده بود. بایچتیچ تا پیش از مصدومیتش در این فصل 19 بازی انجام داده بود که در یازده تایش فیکس بود. لیورپول شب گذشته توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و حالا مصدومیت بایچتیچ شوک جدیدی برای انهاست.

این هافبک که متولد سال 2004 است، در شب شکست لیورپول مقابل بورنموث 88 دقیقه بازی کرد که بعد از ان به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داد. این بازیکن در لیست تیم جوانان اسپانیا نیز حضور داشت اما در نهایت مجبور است از میادین دور باشد. بایچتیچ در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" متاسفانه دچار مصدومیتی شدم که باعث می شود در ادامه فصل از میادین دور باشم. خیلی ناراحت کننده است که با ادامه فصلی وداع کنم که برای من خارق العاده بود اما درک می کنم که این هم بخشی از فوتبال است. از لیورپول و هوادارانش به خاطر حمایتی که در این فصل داشتند، تشکر می کنم و قول می دهم که همه تلاشم را می کنم تا قدرتمندتر از همیشه برگردم."

4125