صحبت‌های ناجی آرسنال در دقیقه‌ 90+7 پس از پیروزی دراماتیک

صحبت‌های ناجی آرسنال در دقیقه‌ 90+7 پس از پیروزی دراماتیک

پایگاه خبری فوتبالی - ریس نلسون وینگر انگلیسی از زدن گل پیروزی آرسنال بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز شاهد یک بازی جذاب و دراماتیک، آرسنال و بورنموث مقابل هم به میدان رفتند. در ابتدا، بورنموث در ثانیه 9 نیمه اول و همچنین دقیقه 61 نیمه دوم به گل رسیدند، اما توپچی‌ها دست به یک کار بزرگ زدند و با گل‌های توماس پارتی و بن وایت بازی را 2-2 به تساوی کشاندند تا اینکه در دقیقه 90+7، ریس نلسون با یک شوت زیبا گل سوم را زد تا فاصله پنج امتیازی آرسنال با منچسرسیتی حفظ شود. 

به نقل از سایت گل، نلسون وینگر بیست و سه ساله که محصول آکادمی آرسنال است، پس از پایان بازی گفت: "حس فوق العاده‌ای دارم. وقتی توپ به سمتم آمد، فقط به آن نگاه کردم. زمانی که توپ گل شد، همه دیوانه شدند. یک لحظه فراموش نشدنی برای من بود. کل مدت زندگی‌ام را اینجا بوده‌ام و طبیعتاً این گل برایم معنا و مفهوم بسیاری دارد. خیلی خوشحالم که توانستم هواداران و میکل آرتتا را خوشحال کنم."

دیدار بعدی توپچی‌های لندن، مقابل اسپورتینگ لیسبون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپاست و به نظر می رسد که نلسون با این عملکردی که امروز از خودش به نمایش گذاشت، حالا شانس خوبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آرتتا در بازی پنج شنبه شب دارد.

4416