بازیکن 23 ساله‌ای که تبدیل به قهرمان آرسنالی‌ها شد

بازیکن 23 ساله‌ای که تبدیل به قهرمان آرسنالی‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد یک کامبک دراماتیک را مقابل بورنموث به ثبت برساند و بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی سه بر دو عوض کند.

به گزارش فوتبالی، در این پیروزی آرسنال، یک بازیکن 23 ساله نقشی کلیدی داشت. ریس نلسون در این بازی در دقیقه 69 به جای امیل اسمیت رو وارد زمین شد. در آن زمان آرسنال با نتیجه دو بر یک از بورنموث عقب بود و تیم آرتتا به شدت به دنبال این بود که بتواند کامبک بزند و از شکست فرار کند.

ریس نلسون تبدیل به همان مهره ای شد که آرتتا به آن نیاز داشت. این بازیکن 23 ساله در دقیقه 70 به بن وایت پاس گل داد و به این ترتیب بازی دو بر دو مساوی شد. اما اوج شاهکار ریس نلسون جایی بود که در دقیقه 97 موفق شد در شلوغی های محوطه جریمه با شوت دیدنی خود دروازه بورنموث را باز کند و به این ترتیب گل سوم آرسنالی ها به ثمر رسید و توپچی های لندن موفق شدند در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسند.

ریس نلسون که اهل کشور انگلیس است، یک وینگر به حساب می آید که محصول آکادمی باشگاه آرسنال است و در رده های سنی تیم ملی انگلیس هم به میدان رفته است.

1470