چشم امید سپاهان به حفظ رکورد یک ساله تراکتور!

چشم امید سپاهان به حفظ رکورد یک ساله تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - رکورد شکست‌ناپذیری این فصل تراکتور در خانه، همانند پرشورها برای سپاهان و ژوزه مورایس نیز مهم است!

به گزارش فوتبالی، تراکتور به همراه مس رفسنجان دو تیمی هستند که در طول فصل جاری هیچ‌گاه در خانه خود مقابل رقبا شکست نخورده‌اند تا با گذشت بیست‌ویک هفته از رقابت‌های لیگ برتر رکورد قابل توجهی را برای خود ثبت کنند.

این درحالی است که یحیی گل‌محمدی برای عقب نماندن از رقابت بالای جدول با سپاهان و هم‌چنین نزدیک نشدن تیم‌هایی نظیر استقلال و حتی خود تراکتور به این جمع دونفره، به نوعی محکوم به کسب پیروزی در تبریز است. البته که یحیی به خوبی می‌داند این اتفاق باتوجه به روند خوب تراکتور با سرمربی اسپانیایی طی هفته‌های اخیر، اصلا آسان نیست ولی شاید برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران برای پرسپولیس یک پوئن مثبت در راه تحقق این هدف باشد.

اگر نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس در فصل گذشته که با حکم کمیته انضباطی تعیین گردید را در نظر نگیریم، تی‌تی‌ها آخرین بار ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ مقابل فولاد در تبریز تن به شکست دادند و بعد از آن در شهر خودی به هیچ وجه بازنده نبوده‌اند تا در صورت حفظ این رکورد مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان، سال ۱۴۰۱ را بدون قبول شکست در خانه پشت سر بگذارند.

احتمالا حفظ این رکورد و عدم قبول شکست در برابر پرسپولیس، علاوه بر هواداران تراکتور برای سپاهان نیز بسیار حائز اهمیت خواهد بود چرا که طلایی‌پوشان هم این هفته بازی راحتی با تیم چغر هوادار نخواهند داشت و حتما در کنار تمرکز بر بازی خود، نتیجه بازی تراکتور - پرسپولیس را دنبال خواهند کرد.

1997