ناپولی و ثبت رکوردی ویژه در رقابت‌های سری آ

ناپولی و ثبت رکوردی ویژه در رقابت‌های سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- ناپولی در حالی مقتدرانه صدرنشین سری آ ایتالیاست که تاکنون هیچ تیمی از زمان سه امتیازی شدن بازی ها نتوانسته چنین اختلافی را پس از هفته 22 ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، ناپولی به رهبری لوسیانو اسپالتی، یکی از بهترین فصل های تاریخ خود را سپری می کند و پس از پیروزی سه بر صفر این تیم برابر کریمونزه در هفته 22 رقابت ها و تساوی اینتر، اختلاف این تیم با نزدیک ترین تعقیب کننده اش به عدد 15 رسیده است. این اولین بار از زمان سه امتیازی شدن فوتبال در ایتالیا از سال 1994-95 است که یک تیم چنین اختلافی را پس از 22 هفته ایجاد کرده است؛ رکورد قبلی اختلاف امتیاز پس از 22 هفته در ایتالیا متعلق به اینتر بود که در فصل 2006-07 با 11 امتیاز نسبت به رم دوم جدولی پیش افتاده بود. البته اینتر در فصل ذکر شده، 60 امتیاز کسب کرد و این در حالیست که ناپولی در این فصل موفق به کسب 59 امتیاز شده است.

یوونتوس نیز در فصل 2018-19 موفق به کسب 60 امتیاز پس از 22 بای شد اما نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم در آن فصل، ناپولی بود که تنها 9 امتیاز با آن ها اختلاف داشت.

به هرحال تیم اسپالتی با 19 برد و تنها یک شکست که آن هم برابر اینتر رقم خورده است، عملکردی بی نظیر را در اروپا به ثبت رسانده و از لحاظ تعداد برد و امتیاز، فقط بارسلونا که پس از 21 بازی 56 امتیاز کسب کرده می تواند به آن ها برسد. 

1886