برد شیرین بایرن مونیخ پیش از رویارویی با پاریسن ژرمن

برد شیرین بایرن مونیخ پیش از رویارویی با پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیستم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و بوخوم در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ یعنی آلیانس آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ اکنون با این پیروزی 43 امتیازی شد و صدرنشینی خود در جدول لیگ آلمان را تثبیت کرد. باواریایی ها در این فصل دچار یک افت مقطعی شده بودند اما اکنون به نظر می رسد که آن ها دوباره خودشان را پیدا کرده اند و به دنبال موفقیت و قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ آلمان هستند.

بایرن مونیخ سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت ایران یک بازی حساس مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس خواهد داشت و اکنون بایرنی ها یک برد روحیه بخش پیش از بازی مقابل پی اس جی به دست آوردند.

گل های بایرن مونیخ را در این بازی توماس مولر در دقیقه 41، کینگزلی کومان روی پاس جمال موسیالا در دقیقه 64 و سرژ نبری در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. بایرنی ها با یک کلین شیت آماده شدند تا پا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارند.

تماشای خلاصه بازی بایرن مونیخ 3-0 بوخوم

1470