روایت میلاد کر از مصدومیت شدیدش در بازی هوادار - تراکتور

روایت میلاد کر از مصدومیت شدیدش در بازی هوادار - تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور می‌گوید پس از مصدومیت رخ داده استرس بسیار زیادی داشته است.

به گزارش فوتبالی، میلاد کر مدافع جوان تراکتور که در بازی روز گذشته این تیم با مصدومیت شدیدی روبه‌رو شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی راجع به آخرین شرایط خود گفت:« الان شکر خدا شرایط خوبی دارم. دیشب شرایط مساعدی نداشتم و حتی شما که می‌گویید شب گذشته تماس گرفته‌اید، اصلا درخاطرم نیست! ولی الان بهترم و انشاالله کم‌کم بهبودی کامل هم‌ حاصل شود.»

کر راجع به صحنه‌ای که منجر به مصدومیتش شد هم چنین توضیح داد:" بازیکن حریف می‌خواست برگردان بزند که من هم‌ می‌خواستم با سر به توپ‌ ضربه بزنم و ضربه بسیار شدیدی به صورتم خورد. آن لحظه هوشیاری داشتم ولی خیلی استرس گرفته بودم چرا که ضربه خیلی محکم بود. البته صحنه سر به سر شدن دقیق یادم نیست و بعدا فیلمش را دیدم".

وی ادامه داد: سپهر(روزی‌طلب) رفیق من است و در فوتبال از این اتفاقات پیش می‌آید. بعد بازی هم‌ صحبت کردیم و مساله‌ای وجود ندارد.

مدافع ۱۹ ساله تی‌تی‌ها در پاسخ به این سوال که آیا به بازی بعدی خواهد رسید یا نه هم گفت: "دقیق نمی‌دانم و بستگی دارد شرایطم‌ چطور باشد و باید پزشک نظر دهد ولی الان شرایط تمرین کردن ندارم."

میلاد کر مدافع تیم ملی جوانان هم هست که سابقه بازی در تیم ملی زیر 23 سال ایران را هم در کارنامه دارد و بازیکن با کیفیتی است که حالا خمز هم به او اعتماد ویژه ای کرده است.

1997