سورپرایز پاکو را هم با آمبولانس بردند!(ویدیو)

سورپرایز پاکو را هم با آمبولانس بردند!(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - در دومین بازی خارج از خانه تراکتور، دوباره یک بازیکن این تیم با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، بازی تیم‌های هوادار و تراکتور درحالی با نتیجه بدون گل در جریان است که دقایق پایانی این بازی تحت تاثیر مصدومیت شدید مدافع تراکتور قرار گرفت.

در شرایطی که سپهر روزی‌طلب بازیکن تبریزی هوادار قصد داشت با ضربه‌ای به توپ، فشار را روی دروازه پرشورها حفظ کند؛ در اتفاقی غیرعمدی پایش به سر میلاد کُر مدافع جوان قرمزها برخورد کرد. اتفاقی که باعث شد تا کر به شدت مصدوم شود.

صحنه مصدومیت شدید میلاد کر

میلاد کر که برای اولین بار توسط پاکو خمز در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و به نوعی سورپرایز سرمربی اسپانیایی برای این دیدار محسوب می‌شد، مصدومیتی جدی را تجربه کرد تا دوباره پای آمبولانس در یک بازی خارج از خانه تراکتور به میدان باز شود. درنهایت با حضور عوامل پزشکی و وقفه‌ای بیش از ده دقیقه‌ای، این مدافع جوان به بیمارستان منتقل شد.

این درحالی است که اوایل نیمه اول نیز محمدرضا اخباری در برخورد با خودِ میلاد کر با مصدومیت مواجه شده و حتی لحظاتی را گویا با بیهوشی سپری کرد که درنهایت خوشبختانه مشکل سنگربان تراکتور جدی نبود و وی به بازی ادامه داد.

صحنه مصدومیت اخباری

در بازی گذشته خارج از خانه تراکتور نیز سیدمحمد حسینی دیگر مدافع تی‌تی‌ها مصدومیتی شدید از ناحیه سر را تجربه کرد که نگرانی بسیاری را نیز در پی داشت و حسینی بعد از آن دیدار هنوز نتوانسته برای تیمش به میدان برود. حال باید منتظر ماند و دید مصدومیت کر به چه میزان است و آیا پاکو خمز مدافع جوانش را برای بازی بعدی خواهد داشت یا دستش در پست مدافع وسط تخصصی بسته‌تر از قبل خواهد شد؟

1997