رونمایی از سومین اوت‌انداز لیگ برتر

رونمایی از سومین اوت‌انداز لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- در بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان از سومین اوت‌انداز لیگ برتر رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی،در حالی که پیش از این نادر محمدی مدافع سابق پیکان و بازیکن فعلی ذوب‌آهن با پرتاب‌های بلند و خطرناکی که انجام می‌داد نام خود را به عنوان یک اوت‌انداز ماهر بر سر زبان‌ها انداخته بود اما طی 2 هفته گذشته از مسابقات لیگ برتر تعداد این بازیکنان به 3 نفر رسیده است.

ابتدا هفته گذشته بود که علیرضا بابایی مدافع- هافبک راست پرسپولیس که از بازیکنان آکادمی این باشگاه محسوب می‌ود در بازی مقابل فولاد به میدان آمد و با چند پرتاب بلند به سبک نادر محمدی نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و کادر فنی پرسپولیس می‌توانند در بازیهایی که گره خورده، از این شیوه برای باز کردن دروازه حریف استفاده کنند.

اما از سومین اوت انداز لیگ برتر هم در نیمه دوم بازی دیروز پیکان و نفت مسجد سلیمان رونمایی شد.

رضا مغانلو، هافبک 24 ساله حال حاضر نفت مسجدسلیمان، در بازی دیروز هم بارها و بارها با پرتاب‌های خاص خودش، به دنبال این بود که تیمش را به سه امتیاز بازی با پیکان برساند.

البته قبل از این 3 بازیکن، فوتبالیست‌های زیادی بودند که در پرتاب‌های بلند تبحر داشتند، مثلا علی علیزاده که خیلی‌ها او را فقط به خاطر توانایی‌اش در پرتاب اوت می‌شناختند اما این 3 بازیکن و در راس آنها نادر محمدی این کار را با تکنیک متفاوتی انجام می‌دهند.

7655