اولین تمرین جایگزین نویر در بایرن مونیخ؛ خرید بعدی در راه است

اولین تمرین جایگزین نویر در بایرن مونیخ؛ خرید بعدی در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هنوز انتقال یان سومر دروازه بان سوییسی به بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام نشده، این دروازه بان با بایرن مونیخ تمرین کرد تا خیال هواداران تیم باواریایی از این بابت راحت شود.

به گزارش فوتبالی، سومر همچنان بازیکن بروسیا مونشن گلادباخ محسوب می شود اما دروازه بان باتجربه سوییسی امروز در تمرین بایرن مونیخ شرکت کرد تا مشخص شود که انتقالش نهایی شده است. در تصاویری که توسط اسکای اسپورت منتشر شده، سومر لباس تمرین باواریایی ها را به تن کرده است. مصدومیت نویر تا پایان فصل باعث شد تا مدیران بایرن به سراغ جایگزین برایش بروند و برای جذب سومر 8 میلیون یورو نقد به علاوه 1.5 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداختند. ناگلسمن اصرار شدیدی به خرید درون دروازه داشت و حضور اولریش به تنهایی را در ترکیب تیمش کافی نمی دانست.

بایرن مونیخ بعد از نهایی کردن جذب سومر به دنبال تقویت ترکیبش در بقیه پست هاست و حالا آنها در تلاش است تا جذب لایمر از لایپزیش را نهایی کنند. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که انتقال هافبک اتریشی به زودی رسمی می شود. البته لایمر در تابستان بعدی راهی بایرن مونیخ می شود  و تا پایان فصل در لایپزیش خواهد ماند.

4125