هافبک تیم ملی اسپانیا: پس از دو سال دوباره گوشت خوردم

هافبک تیم ملی اسپانیا: پس از دو سال دوباره گوشت خوردم

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو هافبک اسپانیایی لایپزیش که در آکادمی بارسلونا رشد کرده، مصاحبه ای با بیلد داشت و گفت که"بارسا همیشه خانه اش بوده است" و افزود که می خواهد روزی به اسپانیا برگردد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک 24 ساله در گفتگو با بیلد بیان کرد:" همیشه مثبت نگر هستم. سلامت هستم و باید به خودم فشار بیاورم تا همین گونه بمانم. پس از مصدومیت های پرشمار در سال 2021 برخی چیزها تغییر کرد. به طور مثال بعد از دو سال دوباره گوشت خوردم. با توجه به مصدومیت ها حس کردم که باید رژیم غذایی ام را تغییر بدهم."

اولمو گفت که از طرفداران سریال آلمانی "دارک" بوده است و در مورد آینده اش هم صحبت کرد:" تا 2024 با لایپزیش قرارداد دارم. فعلا به آن فکر نمی کنم بلکه به بازیهای بعدی می اندیشم. سه تورنمنت پیش روی خود داریم. اتفاقات در فوتبال خیلی سریع رخ می دهند و همه چیز به سرعت ممکن است تغییر کند. اینده ام به وکیلم مربوط است و من فقط روی فوتبال تمرکز دارم. با مدیر ورزشی لایپزیش چند بار صحبت کرده ام اما در مورد تمدید صحبتی نداشتم. شاید بعدا در این باره صحبت کنیم. دوست دارم که روزی دوباره در فوتبال اسپانیا بازی کنم و در کشورم و در لیگ اسپانیا حضور داشته باشم. دوستان و خانواده ام در ان جا زندگی می کنند. البته برای من مهمترین بخش این است که در باشگاهی بازی کنم که در ان احساس کنم که مهم هستم. در لایپزیش همین طور است. شش سال در نوجوانی در بارسلونا بازی می کردم. همیشه فکر می کردم که آن جا خانه من است. خیلی از دوستانم در تیم ملی اسپانیا در آن جا بازی می کنند."

4125