والورده از بازیکن محبوبش در بارسلونا تنها 6 ماه استفاده کرد

والورده از بازیکن محبوبش در بارسلونا تنها 6 ماه استفاده کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امشب (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود، تیمی که سرمربی آن ارنستو والورده است کسی که سابقه هدایت بارسلونا را در کارنامه خود دارد.

به گزارش فوتبالی، ارنستو والورده در تابستان 2017 بود که هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت. در آن زمان بارسلونا نیمار جونیور را به پاری سن ژرمن فروخت و بدین ترتیب مثلث MSN از هم پاشیده شد و آبی و اناری ها با جای خالی یک وینگر در ترکیب خود مواجه شدند. گزینه محبوب ارنستو والورده، آنتوان گریزمن بود و معتقد بود که این بازیکن می تواند جای خالی نیمار را برای بارسلونا پر کند.

البته سران بارسلونا در آن زمان اقدام به خرید گریزمن نکردند و به سراغ گزینه ای مثل عثمان دمبله رفتند. همچنین فیلیپ کوتینیو هم به بارسلونا اضافه شد.

آنتوان گریزمن زمانی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست که دیگر برای والورده دیر شده بود چرا که این سرمربی 6 ماه بعد برکنار شد. در واقع گریزمن در سال 2019 بود که از اتلتیکو مادرید جدا شد و راهی بارسلونا شد و در همان فصل ارنستو والورده از هدایت بارسا برکنار شد. در واقع گریزمن که بازیکن محبوب والورده بود، دو سال پس از درخواست او خریده شد و والورده نتوانست مدت زیادی از او در بارسا استفاده کند.

1470