مهاجم اسبق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

مهاجم اسبق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین کفش هایش را آویخت. مهاجم آرژانتینی اینترمیامی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در سن 34 سالگی قصد بازنشستگی از فوتبال را دارد و پس از سه فصل حضور در تیم آمریکایی با ثبت 27 گل در 65 بازی، زمان بازنشستگی او رسیده است.

به گزارش فوتبالی، هیگواین در یک کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد:" زمانش رسیده که با فوتبال وداع کنم، حرفه ای که چیزهای زیادی به من داد و باعث افتخار است که در لحظات خوب و سخت زیادی را تجربه کردم."

گونزالو هیگواین در نقل و انتقالات زمستانی فصل 07-2006 از ریورپلاته به رئال مادرید آمد که در هفت سال حضور در برنابئو توانست سه لالیگا، یک کوپا و دو سوپرجام اسپانیا کسب کند و بعد از آن به ناپولی رفت که در  این تیم در 35 بازی 35 گل در فصل 16-2015 بزند و عنوان بهترین گلزن لیگ ایتالیا را کسب کرد.  هیگواین بعد از ناپولی راهی یوونتوس شد که  در اولین فصلش با 24 گل  عملکرد خوبی داشت اما به تدریج افت کرد و بعد از آن راهی میلان و چلسی شد و در سال 2020 نیز راهی اینتر میامی شد. این بازیکن در تیم ملی آرژانتین نیز در 9 سال 75 بازی داشت که 31 گل به ثمر رساند  و در جام جهانی 2014 به رتبه دوم مسابقات دست پیدا کرد.

4125