مشخص شدن مقصد دروازه‌بان پراشتباه سابق لیورپول

مشخص شدن مقصد دروازه‌بان پراشتباه سابق لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران لیورپول هرگز اشتباهات لوریس کاریوس دروازه بان آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2018 مقابل رئال مادرید را از یاد نخواهند برد.

به گزارش فوتبالی، کاریوس با اشتباهات فراوانش باعث شد تا لیورپول در مقابل رئال مادرید شکست بخورد. این دروازه بان پس از آن اشتباهات نتوانست دوران فوتبالش را احیا کند و پس از تجربه حضور قرضی در تیم های مختلف در نهایت در این تابستان با اتمام قراردادش از لیورپول جدا شد.

کاریوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته بود برای خود مشتری پیدا کند اما به نظر می رسد که حالا که پنجره بسته شده، بالاخره به عنوان بازیکن ازاد توانسته مقصدی جدید برای خود پیدا کند.

در حقیقت لوریس کارلوس در یک قدمی پیوستن به نیوکاسل و حضور دوباره در لیگ انگلیس قرار دارد. نیوکاسل به دنبال جایگزینی برای دوبراوکا بود که در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی به عنوان ذخیره دخیا به یونایتد رفته بود. دروازه بان اهل اسلواکی به صورت قرضی با بند خرید راهی اولدترافورد شد. در این شرایط نیوکاسل تصمیم گرفت که دروازه بان 29 ساله سابق آلمانی را به خدمت بگیرد. فعلا اعلام خبر خرید کاریوس به احترام درگذشت ملکه انگلیس به تعویق افتاده اما به زودی اعلام خوهد شد.

4125