بازیکنی که به اسلحه مخفی آرسنال و آرتتا تبدیل خواهد شد

بازیکنی که به اسلحه مخفی آرسنال و آرتتا تبدیل خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - خرید 30 میلیون پوندی آرسنال از پورتو اولین  حضور فیکس خود در توپچی ها را در بازی لیگ اروپا مقابل اف سی زوریخ تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران آرسنال انتظاری طولانی را برای دیدن فابیو ویرا تجربه کردند، خرید 30 میلیون پوندی این باشگاه از پورتو که بالاخره در ترکیب اصلی تیم آرتتا قرار گرفت. ویرا به آرسنال کمک کرد تا در مقابل اف سی زوریخ در سوییس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

ویرا در اولین بازی خود نمایش درخشانی را در 69 دقیقه حضورش در زمین نشان داد. در حقیقت این بازیکن 22 ساله نشان داد که در ادامه فصل می تواند به اسلحه مخفی آرتتا تبدیل شود. میکل آرتتا پیش از بازی گفت:" امیدوارم که در هفته های آینده چیزهای بیشتری را از او  ببینید و مطمئنم که لذت خواهید برد."

بازیکن پرتغالی با توپ بسیار خلاقانه عمل کرد و نشان داد که به خوبی می تواند توپ را در جریان بازی به حرکت در بیاورد.او روی طراحی گل اول آرسنال توسط مارکینیوش نیز نقش مهمی را ایفا کرد و پاسی طلایی را به ادی انکتیا داد. آرتتا همچنین گفت:" بازیکنانی را می خواهیم که باعث بهتر شدن همدیگر شوند. به همین خاطر باید رابطه خوبی میان این بازیکنان وجود داشته باشد. فابیو باید رشد کند و نشان بدهد که چه کارهایی از دستش بر می آید."

ویرا به علت مصدومیت در اردوی پیش فصل نتوانست خودش را آن طور که باید و شاید نشان بدهد اما حالا با شروع فصل این فرصت را دارد تا ارزشهایش را به رخ بکشد.

4125