هافبک بارسلونا برای امضای قرارداد راهی امارات شد

هافبک بارسلونا برای امضای قرارداد راهی امارات شد

پایگاه خبری فوتبالی - میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا در روز سه شنبه در تمرین این تیم پیش از اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا نکرد.

به گزارش فوتبالی، پیانیچ با اجازه باشگاه بارسلونا برای امضای قرارداد با باشگاه شارجه راهی امارات شده است. او در آن جا می تواند با پاکو آلکاسر دیگر بازیکن سابق بارسلونا هم تیمی شود. جالب این که ریکارد پرونا رئیس کنونی کادر پزشکی بارسلونا نیز تجربه کار کردن در باشگاه شارجه را دارد.

در حال حاضر جزئیات دقیقی از مبلغ انتقال مشخص نشده است اما گفته می شود که بارسا می تواند از فروش پیانیچ مبلغ سه میلیون یورو درآمدزایی کند. باشگاه اماراتی به این بازیکن پیشنهاد قرارداد دو ساله با قابلیت یک فصل تمدید به صورت اختیاری را داده است. بارسلونا در صورت نهایی شدن فروش پیانیچ می تواند شرایط را برای تمدید قرارداد گاوی مهیا کند چرا که با رفتن میرالم از حجم دستمزدهای تیم کاتالان کاسته خواهد شد.

در این تابستان نیکو نیز به والنسیا رفت اما فرنکی دی یونگ می تواند در صورت لزوم به عنوان جایگزین بوسکتس در پست هافبک دفاعی بازی کند.

به جز پیانیچ بقیه بازیکنان در تمرین امروز آمادگی کامل را داشتند. ژاوی احتمالا در مقابل ویکتوریا پلزن به برخی بازیکنان کلیدی تیمش نظیر اریک، گاوی و دمبله استراحت می دهد تا کریستنسن، دی یونگ و فران تورس دقایقی داشته باشند.

4125