سوال عجیب مدیران دورتموند از خرید جدیدشان: همبرگر دوست داری؟

سوال عجیب مدیران دورتموند از خرید جدیدشان: همبرگر دوست داری؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس سوله در این تابستان از بایرن مونیخ جدا شد تا به دورتموند بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، معمولا مرسوم است که ستارگان بوندسلیگا از وستفالن به آلیانس آرنا بروند اما سوله مسیری کاملا برعکس را طی کرد. البته دورتموند در زمان خرید سوله یک نگرانی ویژه داشت: رژیم های غذایی این بازیکن.

در حقیتق مدیران دورتموند از مدیران بایرن مونیخ در مورد عادت های غذایی مدافع سابقشان پرسیدند. هر چند که سوله شرایط بدنی خوبی دارد اما دورتموند نمی خواست با مشکلاتی نظیر مصدومیت یا اضافه وزن مواجه شود و می خواستند که همه چیز برایشان تحت کنترل باشد.

مکالمه رخ داده میان مدیران دورتموند و سوله در زمان امضای قرارداد نیز بسیار جالب بود. فولکر استروث وکیل سرشناس فوتبال آلمان که وکالت سوله را به عهده دارد، در این باره توضیح می دهد:" دورتموندی ها با او جلسه گذاشتند و پرسیدند:"نیکلاس، می گویند که همبرگر خوردن را دوست داری." سوله هم به هیچ وجه این را انکار نکرد و صادقانه گفت:" درست است، همان طور که بازیکنان دیگر آن را دوست ندارند."  و بعد از آن قرارداد امضا شد!"

سوله امیدوار است که بتواند عملکرد خوبی را در خط دفاعی دورتموند داشته باشد و شانس حضور در جام جهانی را در لیست هانسی فلیکس به دست بیاورد هر چند که کار آسانی نخواهد داشت.

4125