دروازه‌بان آمریکایی ستاره‌ای که کلوپ را متعجب کرد(طرح)

دروازه‌بان آمریکایی ستاره‌ای که کلوپ را متعجب کرد(طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان یورگن کلوپ در این بازی هم امتیاز از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، این بازی یک ستاره ویژه داشت و آن هم جردن پیکفورد دروازه بان اورتون بود. در واقع پیکفورد در این بازی با هنر نمایی های خود مانع از آن شد که دروازه اورتون باز شود و بدین ترتیب ستاره بی چون و چرای میدان بود.

او به عنوان بهترین بازیکن دربی مرسی ساید انتخاب شد. جردن پیکفورد در این بازی 8 سیو انجام داد که عدد قابل توجهی است و بدین ترتیب یورگن کلوپ و تیمش را اسیر درخشش خود کرد.

اما نکته ای که در رابطه با جردن پیکفورد وجود دارد این است که این دروازه بان، دروازه بان تیم ملی انگلیس است و بدین ترتیب در جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم ملی ایران بازی خواهد کرد چرا که ایران در گروه انگلیس، آمریکا و ولز قرار دارد و به نظر می رسد کار مهاجم های تیم ملی ایران برای باز کردن دروازه جردن پیکفورد بسیار دشوار باشد چرا که او در آستانه جام جهانی با این کلین شیت مقابل لیورپول نشان داده که روی فرم است.

1470